Podmínky rušení a průběhu lekcí
Domlouvání lekcí je flexibilní a záleží na našich vzájemných časových možnostech. S většinou studentů funguji v pravidelném režimu - lekce se odehrává každý týden ve stejný den a čas. Ve výjimečných případech je ale možné lekce domlouvat pokaždé na jiný čas a hodinu. Vše záleží na preferencích studenta a naší dohodě.
Před každou lekcí (poté, co se domluvíme na den + čas) přijde studentovi pozvánka na lekci do google kalendáře. V tu chvíli s lekcí počítám jako s pevně dohodnutou.
Rušení lekcí ze strany studenta
Ne vždy to vyjde a samozřejmě chápu, že student někdy musí lekci zrušit. Omluvu stačí zaslat na e-mail nebo WhatsApp.
→ Omluva přijde dřív než 12 hodin před začátkem dohodnuté lekce = student neplatí nic
→ Omluva přijde později než 12 hodin před začátkem dohodnuté lekce = storno poplatek ve výši 50 % z částky za dohodnutou lekci
→ Omluva nepřijde vůbec a student se na lekci bez omluvy nedostaví = storno poplatek ve výši 100 % z částky za dohodnutou lekci
Rušení lekcí ze strany lektorky
Samozřejmě i mě se občas stane, že onemocním nebo mi lekci zhatí jiné nečekané okolnosti. Vždy dbám na to, aby pokud podobná situace nastane, nebyl student o lekci ošizen. Proto se řídím stejnými storno podmínkami, které požaduji od svých studentů.
→ Omluvu pošlu dřív než 12 hodin před začátkem dohodnuté lekce = lekce je zrušena a další lekce je účtována dle běžných cen
→ Omluvu pošlu později než 12 hodin před začátkem dohodnuté lekce = jako náhradu za lekci pošlu studentovi domácí samostatnou práci, na kterou mu pak ve volném čase poskytnu podrobnou zpětnou vazbu včetně hlasové zprávy s komentářem
→ Na lekci se vůbec nedostavím bez omluvy (to se mi skutečně nestává, ale kdyby přece): další lekci má student úplně zdarma
V každém z výše uvedených tří případů je možné se domluvit na náhradní lekci v jiný den a čas, nebo místo lekce pošlu delší zadání na domácí práci (dle preference a možností studenta)
Řešení technických problémů
K online lekcím patří i to, že občas nastanou nějaké technické potíže, které hodinu naruší. Je to podobné, jako když v učebně při prezenční výuce vlétne do třídy včela, někdo se přijde na něco zeptat apod. Pokud se stane, že technické problémy naruší zásadní část lekce (například víc než 25 %), lekci nahradím delším úkolem/zadáním domácí práce. Pokud má student technické problémy již od začátku a nedaří se mu kvůli nim na lekci připojit, je vhodné se mi co nejdříve ozvat na e-mail/WhatsApp, abychom společně našli řešení.
Platby za lekce
Nikdy nechci žádné peníze předem. Platby za lekce probíhají na konci měsíce zpětně za lekce, které v daném měsíci proběhly. Koncem měsíce posílám fakturu s QR kódem k rychlému a praktickému uhrazení. Protože nechci nikdy žádné zálohy ani neprodávám předplacené balíčky, spoléhám se na rychlé uhrazení ze strany studentů. Z toho důvodu je splatnost faktur za lekce 1 TÝDEN. Každý student má díky sdílené tabulce na classroomu vždy průběžně přehled o tom, kolik lekcí daný měsíc proběhlo a jakou částku bude koncem měsíce potřeba uhradit.